sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Paastoapua!

Hei lukijat! Olen päättänyt ottaa ristikseni päivittäisen bloggaamisen paastonaikana. Minulla on tapana tehdä asioita hetken aikaa intensiivisesti ja sitten ei taas pitkiin aikoihin ollenkaan (katsokaapa vaikka blogipostausteni hajontaa!), joten tämä olkoon nyt eräänlainen harjoitus pitkäjänteisyydessä. Lisäksi olen tavattoman huono pitämään yhteyttä kotimaahan, sillä jostain syystä ihmiset ovat minulle läsnä, kun heitä päivittäin ajattelen. Tuppaa unohtumaan, ettei kommunikaatio kuitenkaan hoidu ihan pelkällä telepatialla. Olkoon tämä siis myös harjoitus yhteydenpidossa.

Jotta kykenisin 40 paastopäivää (ja ehkä myös sunnuntait) kattavaan haasteeseen, minulle olisi suureksi avuksi, jos te lukijat voisitte kertoa, mistä haluaisitte täällä blogissa kuulla. Aiheiden ei tarvitse olla millään tavalla hengellisiä, mutta ne voivat olla, jos sellainen kiinnostaa. Kertokaa siis tämän tekstin kommenttipuolella, mitä haluaisitte tietää elämästä Englannissa taikka pääni sisällä, tai heittäkää vaikka jollain luovaan kirjoittamiseen kannustavalla otsikolla. Kaikki otetaan ilolla vastaan!

5 kommenttia:

  1. Mä oon joskus haaveillut sellaisesta, että kirjoittaisi ylös yhden asian minkä on päivän aikana oivaltanut, koska lähes jokapäivä jotain oivaltaa, mutta kun niitä oivalluksia ei kirjoita ylös niin ne saattavat unohtua. Eli olisi hauska lukea sun päivittäisiä oivalluksia.
    -meri

    VastaaPoista
  2. Kuvia Durhamista
    Yliopistomaailman ihmeellisyyksiä (huom. ulkopuoliselle normaalitkin asiat saattavat olla ihmeellisiä)
    Hengellisyyksiä
    Päivittäisiä sattumia ja kohtaamisia

    VastaaPoista
  3. Kiitos näistä! Otan riemumielin lisää ehdotuksia tästä pääsiäiseen saakka! Mitä konkreettisempia, sen parempi! Juhalle vielä, että mitä kohtaa et ymmärtänyt tämän blogin ensimmäisestä varsinaisesta merkinnästä, jossa eksplisiittisesti todetaan: "Jotkut ovat toivoneet, että pitäisin Suomeen jääneet ystävät ja kollegat (monessa tapauksessa synonyymisiä) ajan tasalla akateemisista seikkailuistani, kirjoittaisin oppimastani ja jakaisin teologisia oivalluksiani. Todetaan nyt ihan ensin, että noita viimeisimpiä en edes uskalla luvata!" ;)

    VastaaPoista